FAQ

Zaměstnanec
Partner

Co je Pluxee účet?

Pluxee vám jednoduše vytvoří účet spojený s kartou Gastro nebo Flexi. Tento účet vám otevře dveře k veškerým potřebným informacím a nástrojům pro pohodlnou správu vaší karty. Naleznete v něm přehled transakcí, aktuální zůstatek na účtu, možnost resetovat PIN karty a mnoho dalších užitečných funkcí.

Jak se přihlásím do Pluxee účtu?

První přihlášení do Pluxee účtu je nutné provést prostřednictvím webového prohlížeče na vašem počítači. Až poté získáte možnost využívat mobilní aplikaci. Postup při prvním přihlášení je následující:

Kartu vám předal zaměstnavatel:
Potřebujete číslo karty a bezpečnostní kód, které najdete v dopise, přiloženém k vaší kartě. Na stránce ucet.pluxee.cz klikněte na tlačítko „Registrace“ a postupujte podle pokynů.

Karta vám přišla poštou na domácí adresu:
Potřebujete číslo karty a přístup k e-mailu, který byl uveden při objednávce karty – obvykle pracovní e-mailová adresa. Na stránce ucet.pluxee.cz klikněte na tlačítko „Registrace“ a následujte pokyny na obrazovce. Pro dokončení registrace klikněte na „Odeslat e-mail“ na obrazovce „Ověření e-mailu“. Na vaši e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem pro dokončení registrace.

Zapomněl jsem své uživatelské jméno do Pluxee účtu. Co mám dělat?

Vaším uživatelským jménem bývá obvykle váš e-mail. Pokud si nejste jisti, přejděte na stránku ucet.pluxee.cz a klepněte na tlačítko „Přihlášení“. Následně využijte možnost „Zapomenutá e-mailová adresa“, abyste zjistili své uživatelské jméno.

Jaké jsou limity pro platby kartou Gastro nebo Flexi?

Pro transakce kartou v oblasti stravování je nastaven denní kumulativní limit ve výši 20 000 Kč.

Pokud jde o transakce s volnočasovými benefity, můžete platit do výše svého zůstatku nebo do limitu stanoveného zaměstnavatelem.

Jak probíhá platba eVoucherem (sdílené prostředky)?

eVoucher je SMS kód, vystavený na konkrétní částku do konkrétní provozovny. Vytvořit si ho můžete přímo v Pluxee účtu nebo prolinkem z vyhledavac.pluxee.cz. Při platbě u partnera jednoduše partnerovi sdělíte unikátní číslo eVoucheru, které ověří v systémech Pluxee. V případě, že nevyužijete celou částku eVoucheru, nepoužitá část se automaticky vrátí zpět na váš účet.

POZOR! eVoucher nelze vystavit z bodů v Cafeterii. Vytváří se výhradně přímo v Pluxee účtu z prostředků Flexi karty bez Cafeterie.

Jak je karta chráněna proti případnému zneužití?

Stejně jako běžná bankovní karta. Všechny transakce jsou ověřovány on-line. Při kontaktní platbě je vždy vyžadován PIN kód. Při bezkontaktní platbě je do 500 Kč možné platit bez zadání PIN kódu. Při ztrátě nebo odcizení karty ji můžete ihned zablokovat proti případnému zneužití.

Jak probíhá platba kartou?

Platba kartou u nás funguje stejně pohodlně jako u běžných platebních karet.

Pokud máte samostatné karty Gastro a Flexi, můžete platit jak kontaktním (zasunutím do terminálu), tak bezkontaktním způsobem – prostě podobně jako s bankovní kartou. A pokud máte obě karty na Multibenefit kartě, v oblasti stravování (restaurace a podobně) můžete využívat kontaktní i bezkontaktní platby. V oblasti volného času (lékárna, fitness a další) jsou platby povoleny výhradně kontaktním způsobem, tedy zasunutím karty do terminálu.

Co je bezpečnostní kód?

Bezpečnostní kód slouží jako váš klíč pro první přihlášení do vašeho Pluxee účtu na stránce ucet.pluxee.cz (pokud vám kartu předal zaměstnavatel). Tento kód také využijete při veškeré komunikaci s námi v Pluxee pro vaši identifikaci.

Co dělat, když ztratím bezpečnostní kód?

Pokud se přihlašujete do svého Pluxee účtu poprvé, kontaktujte svého personalistu, který vám kartu objednával. Ten může snadno získat potřebné informace na objednávkovém portálu order.pluxee.cz. Pokud už svůj Pluxee účet používáte, bezpečnostní kód najdete přímo v účtu – klikněte v pravém horním rohu na „Pluxee účet nastavení“ a poté na „Zabezpečení účtu“. Jednoduché a bezstarostné řešení, přesně tak, jak to máme v Pluxee rádi!

Jak aktivovat kartu před prvním použitím?

Pokud vám kartu předal váš zaměstnavatel, aktivace proběhne při první platbě u smluvního partnera Pluxee. Při této platbě vložte kartu do terminálu a nastavte si svůj vlastní 4místný PIN.

Pokud vám karta dorazila poštou na vaši soukromou adresu, je nutné potvrdit její převzetí ve vašem Pluxee účtu před jejím prvním použitím. Bez tohoto potvrzení nebude možné kartu použít k platbám.

Aktivace karty proběhne automaticky při první platbě, kterou je nutné provést kontaktním způsobem (vložením karty do platebního terminálu). Během této platby si také můžete nastavit svůj čtyřmístný PIN.

Kde mohu kartou zaplatit?

Kompletní seznam partnerů, kteří akceptují naše karty, najdete v sekci „Kde nakupovat“. Stačí jednoduše kliknout na odkaz a dostanete se přímo na náš vyhledávač provozoven, který automaticky nastaví filtr na produkty, které můžete platit kartou.

Při platbě však dbejte na to, že v některých obchodních řetězcích není možné kartou platit u samoobslužných pokladen.

Co dělat, když je platba na terminálu zamítnuta?

Může se stát, že při pokusu o platbu selže připojení terminálu k internetu. V takovém případě doporučujeme požádat obsluhu terminálu o opakování platby. Pokud je opakovaná platba stále neúspěšná, kontaktujte prosím naši Pluxee zákaznickou linku na čísle +420 233 113 435 nebo nám napište e-mail na info.cz@pluxeegroup.com.

Co mám dělat, když mi nejde zaplatit bezkontaktním způsobem?

Pokud se vám nedaří provést bezkontaktní platbu, zkuste prosím využít možnost platby kontaktním způsobem. Stačí jednoduše zasunout kartu do platebního terminálu a zadat svůj nastavený PIN.

Je možné vybrat kartou hotovost v bankomatu či u partnera přes službu cash-back?

Výběr hotovosti z bankomatu ani přes službu cash-back není možný. Karty lze použít pouze k přímé platbě za zboží a služby u smluvních partnerů Pluxee.

Můžu platit benefitními prostředky na e-shopu?

Ano, ale pouze u partnerů, kteří tuto platbu přijímají. Aktuální seznam e-shopů, kde lze platit, najdete ve svém Pluxee účtu v sekci „Kde nakupovat“. V nastavení filtru „Možnosti platby“ zvolte „E-shopy“.

Co je platba přes platební bránu (e-shop)?

Vybrané e-shopy vám umožňují pohodlně platit přímo kartou Gastro a Flexi (nebo Multibenefit kartou). Při objednávce jednoduše vyberte možnost „Pluxee“ jako platební metodu a následně zadejte přihlašovací jméno do svého Pluxee účtu. Platbu jednoduše potvrdíte v Pluxee účtu, a tím je zboží nebo služba okamžitě uhrazena. Aktuální seznam e-shopů s touto možností naleznete v Pluxee účtu v sekci „Kde nakupovat“, kde můžete snadno filtrovat „E-shopy“ podle svých preferencí.

Co když zapomenu svůj PIN ke kartě?

Pokud zapomenete svůj PIN kód, můžete jej resetovat v aplikaci Pluxee. Přihlaste se do svého účtu, vyberte kartu, u které chcete změnit PIN (z účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“), klikněte na ozubené kolečko vedle čísla karty vlevo a zvolte „Reset PIN“. Karta se poté přepne do stavu „K aktivaci“. Nový PIN kód si nastavíte při další platbě kontaktním způsobem (zasunutím karty do terminálu) u smluvního partnera Pluxee. Stejný postup platí i pro změnu vašeho PIN kódu.

Co když dojde ke ztrátě či k odcizení karty?

Pokud ztratíte kartu nebo vám ji někdo odcizí, můžete ji snadno zablokovat v aplikaci Pluxee účet a ochránit tak prostředky na svém benefitním účtu. Přihlaste se do svého účtu, vyberte kartu, kterou chcete zablokovat (z účtu „Stravování“ nebo „Volný čas“), klikněte na ozubené kolečko vedle čísla karty vlevo a zvolte „Blokovat kartu“. Kartu můžete také zablokovat zavoláním na zákaznickou linku Pluxee na čísle +420 233 113 435. Po zablokování karty si můžete zažádat o novou kartu."

Do kdy musím utratit elektronické stravenky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?

Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců. Nové elektronické stravenky platí vždy od 1. září a ztrácejí platnost k 31. prosinci následujícího roku. Prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku.
Prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.

Stravenky s blížící se expirací si můžete ověřit ve svém Pluxee účtu. Po přihlášení klikněte na záložku „Účty“, vyberte „Stravování“ a v části „Nejbližší expirace“ najdete informace o stravenkách s nejbližší expirací.

Pokud používáte mobilní aplikaci Pluxee, vyberte v přehledu účtů „Stravování“ a přepněte se na kartu „Info“.

Do kdy musím utratit volnočasové prostředky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?

Platnost volnočasových prostředků je daná dohodou mezi vaším personálním oddělením a Pluxee. Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu. Informaci o konci platnosti svého volnočasového kreditu naleznete v detailech svého účtu.

Kredit/body s blížící se expirací si můžete ověřit ve svém Pluxee účtu. Po přihlášení klikněte na záložku „Účty“, vyberte „Volný čas“ a v části „Nejbližší expirace“ najdete informace o volnočasovém kreditu s nejbližší expirací.

Pokud používáte mobilní aplikaci Pluxee, vyberte v přehledu účtů „Volný čas“ a přepněte se na kartu „Info“.

Mohu doplatit část nákupu hotovostí nebo běžnou platební kartou?

Ano, je to možné. Domluvte se s obsluhou, že část úhrady provedete vaší benefitní kartou a zbytek doplatíte svou soukromou platební kartou nebo v hotovosti.

Jak přidat stravenkovou kartu Pluxee do Apple Pay?

Chcete-li přidat svou stravenkovou kartu Gastro/Gastro Pass CARD do Apple Pay, je potřeba mít:
- vytvořený účet Pluxee Connect,
- kartu ve stavu Aktivní.

Aktivace karty: Kartu aktivujete provedením první kontaktní platby – tedy vložením karty do platebního terminálu.

Přidání karty pomocí aplikace Pluxee účet:
Přihlaste se do aplikace pomocí svého Pluxee Connect účtu. V sekci Stravování přejděte na záložku Karty. Klikněte na tlačítko Přidat do Peněženky Apple. Pokud karta není ve stavu Aktivní, tlačítko pro přidání do Apple Pay se nezobrazí.

Přidání karty přes aplikaci Apple Peněženka:
- Na iPhonu
Otevřete aplikaci Peněženka. Klepněte na znaménko „+“ a postupujte podle pokynů na obrazovce.
- Na Apple Watch
Na iPhonu otevřete aplikaci Apple Watch. Zvolte možnost Wallet & Apple Pay. Klepněte na Přidat kreditní nebo debetní kartu a řiďte se pokyny.

Co je potřeba mít pro přidání karty do Apple Pay?

Kompatibilní zařízení
Apple Pay je dostupné na zařízeních iPhone (modely 6 a novější, včetně iPhone SE) a Apple Watch (Series 1 a novější).

Pluxee Connect účet
Pro přidání karty musíte mít vytvořený účet Pluxee Connect. Pokud jej ještě nemáte, zaregistrujte se na ucet.pluxee.cz. Klikněte na „Registrace“ a postupujte podle jednoduchých pokynů.

Aktivní Pluxee kartu
Vaše karta musí být aktivní, což znamená, že je nutné provést její první fyzickou platbu v partnerské síti Pluxee pomocí platebního terminálu.
Po této aktivaci bude možné kartu přidat do Apple Pay prostřednictvím aplikace Pluxee.

Jak přidat volnočasovou kartu Pluxee do Apple Pay?

Chcete-li přidat svou volnočasovou kartu Flexi/Flexi Pass CARD do Apple Pay, je potřeba mít:

- vytvořený účet Pluxee Connect,
- kartu ve stavu Aktivní.

Aktivace karty: Kartu aktivujete provedením první kontaktní platby – tedy vložením karty do platebního terminálu.

Přidání karty pomocí aplikace Pluxee účet:
Přihlaste se do aplikace pomocí svého Pluxee Connect účtu. V sekci Volný čas přejděte na záložku Karty. Klikněte na tlačítko Přidat do Peněženky Apple. Pokud karta není ve stavu Aktivní, tlačítko pro přidání do Apple Pay se nezobrazí.

Přidání karty přes aplikaci Apple Peněženka:
- Na iPhonu
Otevřete aplikaci Peněženka. Klepněte na znaménko „+“ a postupujte podle pokynů na obrazovce.
- Na Apple Watch
Na iPhonu otevřete aplikaci Apple Watch. Zvolte možnost Wallet & Apple Pay. Klepněte na Přidat kreditní nebo debetní kartu a řiďte se pokyny.

Jak probíhá platba mobilním telefonem?

Pro uživatele Android:

Snadno si zaregistrujte kartu Gastro a Flexi do mobilní aplikace Pluxee účet a plaťte u všech partnerů, kteří přijímají bezkontaktní platby. Stačí mít chytrý telefon s operačním systémem Android a funkcí NFC. Platby jsou rychlé a jednoduché – stačí přiložit telefon k platebnímu terminálu. Sekci pro platby najdete pod třetím tlačítkem „Platba“ v hlavním menu aplikace.

Pro uživatele iOS:

Apple Pay lze platit ve všech provozovnách, kde přijímají stravenkovou Gastro kartu nebo volnočasovou Flexi kartu Pluxee a kde uvidíte symboly bezkontaktních plateb.

Pro platbu na iPhonu s Face ID dvakrát stiskněte boční tlačítko. Pokud budete vyzváni, ověřte se pomocí Face ID nebo zadejte svůj kód. Na iPhonu s Touch ID přiložte prst na snímač Touch ID. Pro platbu pomocí Apple Watch dvakrát stiskněte boční tlačítko a přiložte hodinky k platebnímu terminálu.

K čemu slouží stránka partner.pluxee.cz?

Tato stránka funguje jako vstupní brána do partnerského portálu Pluxee.

Jak přidat volnočasovou kartu Pluxee do Apple Pay?

Chcete-li přidat svou volnočasovou kartu Flexi/Flexi Pass CARD do Apple Pay, je potřeba mít:
- vytvořený účet Pluxee Connect,
- kartu ve stavu Aktivní.

Aktivace karty: Kartu aktivujete provedením první kontaktní platby – tedy vložením karty do platebního terminálu.

Přidání karty pomocí aplikace Pluxee účet:
Přihlaste se do aplikace pomocí svého Pluxee Connect účtu. V sekci Volný čas přejděte na záložku Karty. Klikněte na tlačítko Přidat do Peněženky Apple. Pokud karta není ve stavu Aktivní, tlačítko pro přidání do Apple Pay se nezobrazí.

Přidání karty přes aplikaci Apple Peněženka:
- Na iPhonu
Otevřete aplikaci Peněženka. Klepněte na znaménko „+“ a postupujte podle pokynů na obrazovce.
- Na Apple Watch
Na iPhonu otevřete aplikaci Apple Watch. Zvolte možnost Wallet & Apple Pay. Klepněte na Přidat kreditní nebo debetní kartu a řiďte se pokyny.

Jak se do partnerského portálu přihlásím?

Na stránce partner.pluxee.cz se přihlaste pomocí svých přihlašovacích údajů: uživatelského jména (e-mailu, který jste použili při registraci do Pluxee Connect) a kódu z e-mailu nebo hesla.

Máte potíže s přihlášením? Kontaktujte nás na čísle +420 233 113 435 nebo nám napište na e-mail partner.cz@pluxeegroup.com.

Zapomněl jsem své uživatelské jméno, co mám dělat?

Vaše uživatelské jméno je e-mail, který jste použili při registraci do Pluxee Connect. Pokud si e-mailem nejste jisti, přejděte na stránku partner.pluxee.cz, zadejte svůj e-mail a klikněte na „Pokračovat“. Pokud se zobrazí chybová zpráva „Neznámá e-mailová adresa“, pod tlačítkem „Pokračovat“ najdete odkaz „Zapomenutá e-mailová adresa“. Klikněte na tento odkaz, abyste zjistili své uživatelské jméno.

Zapomněl jsem heslo, co dělat?

Pro přihlášení do partnerského portálu je nutné zadat e-mailovou adresu a ověřovací kód zaslaný na váš e-mail. Pokud se přihlašujete opakovaně ze stejného zařízení, může být po vás požadováno zadání hesla. Pokud si nepamatujete své heslo, klikněte na „Zapomněl jsem heslo“ a zadejte své telefonní číslo. Obdržíte SMS s ověřovacím kódem, po jehož zadání si můžete nastavit nové heslo.